dijous, 14 de maig del 2009

Les coses que no canviaríem

Us acordeu de la redacció que vam fer els meus companys i jo l'altre dia sobre el que canviaríem si tinguéssim un estri màgic? Doncs bé, avui us parlaré sobre les coses que no canviaria. Per exemple, els amics. Visc amb ells i forma part de la meva vida. Sense ells les coses seria molt diferent. Us imagineu estar en el institut sense amics? Quin avorriment! Pel que fa, els amics t'ajuden i et fan passar un bon moment de rialles i d'alegria. Per molts defectes que tinguin me'ls estimo molt. No em fa falta que siguin populars o que tinguin fama. Tot i així sempre hi ha algú que no és el més adequat per fer amistats.
Unes altres persones molt importants que no canviaria és la família. És la principal font d'ajuda, els familiars sempre estan en el moment que els necessitem. Bé, això és el més important que no canviaria. Tot lo altre és secundari. Ja estic alegre amb el que tinc.