dijous, 16 d’abril del 2009

Somnis de l'Isaac

Hola sóc Isaac. Un dels meus somnis és canviar la mentalitat d' algunes persones com els dels violadors,assassins... Bé, en conclusió totes aquelles persones que no saben que estan fent un delicte. També voldria canviar i corregir tot allò que he fet malament i que hem pot perjudicar en el meu futur. si pogués tornaria a estudiar en el segon trimestre que m' han quedat moltes. Jo creec que els estudis són el millor que hi ha i que es bó per el nostre futur . He fet coses que voldria canviar , coses que he dit, pero si pogués canviar tot el que he fet , i el que he dit demanaria perdó a les persones que he fet mal i intentaria parlar primer amb les persones i no jutjar-les.
Jo crec que el més important és respetar a las persones . Bé aquest és el meu somni.